WCR

Jag känner att jag måste till West Coast Riot i sommar, Dropkick Murphys, Flogging Molly och Sista Sekunden.. det räcker för mig, jag vill dit! dessutom vore det en skamm om jag inte åkte dit eftersom jag varit där alla andra 2 år som festivalen funnits. det känns lite som min sorts festival, eller känns som.. det kan väl knappt bli bättre, förra året med Social Distortion och iår både Dropkick Murphys och Flogging Molly. jag måste dit!

ska bara ragga upp ett gäng att åka med. det är ju dessvärre så att det är jag, i min kompiskrets och sen några killar jag känner som har ungefär samma musiksmak... sen är det gänget i Ronneby, men om dom ska orkas släpa med mig är en annan fråga! det är ett problem jag har. borde nästan skicka ut en annons i tidning eller vad som helst, musikintresserad tjej som gillar .................... söker liknande kompisar! det kanske är fler som känner så. eller befinner jag mig på fel plats helt enkelt. det är det enda jobbiga med sommar, jaha vem ska jag få att vilja åka med mig dit... suck. men det ska väl lösa sig, i värsta fall åker jag själv. och då är det tur att det bara är en endagarsfestival! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0