fuck it

föräldrar, ungdomar, gamlingar... oh my lord. vad är detta för typer? allt beror nog på att vi är födda på olika årtionder kanske århundrade också? fast den sitsen är det tyvär inte just nu för det är bara 2010 och jag är ju faktiskt äldre än så tack och lov. jag är hela 17 vintrar och ett helt jäkla långt år därmed vår,sommar, höst och sedan vinter igen innan jag lyckas fylla 18. som jag faktiskt längtar till nu? aldrig gjort innan. men vet inte direkt vad jag längtar efter, puben?nej.. myndig?nja.. jo det kanske det kanske.. köpa cigg? neej. tatuera mig? JA!

mina päron tycker att jag är hemma för mycket, att jag inte gör någonting, att jag är för mycket med min pojkvän och hittar på för lite.. aldrig ska dom vara nöjda. tror alla andra föräldrar hade varit glada om deras barn var hemma mer? men jag kanske ha fel. jag ska nog ändra på det. ska ut och supa varje helg och dom ska fan få känna på att sakna mig. vad man än är, eller gör så är det fel.. jag vet inte hur många gånger dom sagt att jag borde komma hem istället för att vara hos tobbe flera dagar i sträck, där vi faktiskt hitta på saker ibland.. känns som här hemma hos mig, finns ingenting att göra.. men som dom vill. nu har jag hela helgen fullbokad och jag ska fan skaffa mig ett liv och sluta bry mig om alla andra om det är det alla vill!? ska fan sluta vara så jävla "snäll" hela tiden. ska börja ta droger också, och börja röka ja det ska jag. fan vad gott jag kommer lukta! nu är jag kritisk. men vad begär folk?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0