upp o ner

pappa håller på att göra snus här hemma.. någon ide han fått. det luktar sjuuuukt illa! tror jag dör snart för kan knappt andas, ja så illa luktar det.
 
dagen

är för någon timme sedan hemkommen från luciatåg, ja eller min bror och hans skola har haft uppträde. det var väl bra.. haha men roligast är allla små barn i publiken som håller för öronen. det vore fel om jag hade gjort det, folk hade tyckt att det var dålig stil. men tänk så bra att vara barn, man kan i stort sett göra vad man vill :D

på tal om barn så var jag och hälsade på mitt dagis idag, ja där jag ska praktisera i januari och framåt.
kan stå hur länge som helst och bara kolla på alla små söta barn!

tankar om att börja på posten imon

och visst ja, imon börjar jag jobba på posten. jobbar där varje jul, har gjort det... ah detta är 3e året jag gör det.
det är pengar, men inte så värst roligt för jag känner ingen direkt så blir ganska ensamt.

...i förra inlägget skrev jag om att jag kände mig lite som 5e hjulet.
jag kommer ihåg förra året jag jobbade på posten, alltså sista veckan i skolan kommer inte jag, missar ju inget viktigt. men dom andra i klassen brukar ju självklart vara där.

det konstigaste är att när jag idag säger, nu är det sista skoldagen, vi ses i vår typ.. då blir alla så upprörda och bara åh nej kommer du inte resten av veckan. men jag minns förra året, att ingen hörde av sig på hela veckan jag jobbade där (okej att jag jobbar och man inte ska smsa samtidigt...) men att ingen hör av sig. det svider lite faktiskt. och det säger jag inte nu för att någon ska höra av sig, snarare tvärtom att jag kanske inte kommer svara för att jag känner att folk måste smsa eftersom jag skriver här. hahah åh vad jag känner mig.. egocentrisk ja, precis nu när jag skriver 2 inlägg där jag klagar på allt och alla. att jag känner mig ensam och alla andra tycks vara elaka... 

men jag funderar på om det seriöst det är mig det är fel på..  



Kommentarer
Anna

Nej Emma, vi blev faktiskt upprörda över att du sa något om att det skulle be skönt att slippa alla, att du var lite trött på alla. Du kanske inte tänkte så exakt, men det sved lite bara. (:

2010-12-13 @ 20:17:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0