SSF

var det någon av er som följde sveriges skönaste familjer på kanal 5?
jag gjorde! och jag älskade det programmet. tycker det är så tråkigt att det är slut nu..
jag älskade familjen blad, och arvidsson-kvarnsmyr. ja givetvis tycker jag alla familjer var underbara, det var därför jag kollade! och under hela timmen var jag lika glad, vilken familj de än var hos.
men det speciella med familjen blad, och arvidsson-kvarnsmyr som jag gillade var, att hela familjen blad har en sån sammanhållning och alla verkar ha kul tillsammans, ta hand om varandra. jag blir så glad av sådana familjer.
och arvidsson-kvarnsmyr, jag tycker Erik är helt underbar. att han och Linnea (hans fru) är så olika ett ganska omaka par, men får det att se så fint ut och lyckas på ett bra sett. blir glad av att se hur dom kämpar och visar att kärleken överväger allting, trots att man är olika.
jag gillade familjen blad (bilden överst) redan när dom var med i talang 08. tyckte alla var otroligt söta och som sagt, jag blir glad och berörd av såna fina familjer.
numera följer jag Nina Blad (mamman i familjen)s blogg. eftersom serien har slutat.. :( mycket tråkigt tycker jag, vill speciellt följa med familjen blad på deras resa.
den näst äldsta, och näst yngsta flickan Tehilla som är en av dom tre flickorna i familjen, av barnen. hon är med i filmen svinalängorna som är premiär på fredag, med Ola Rapace och Noomi. och den ska jag ju absolut se, Ola är ju med.. men iallfall, Tehilla såg vi även i flickan som lekte med elden där hon spelar Noomi eller Lisbeth som barn. och det är väl något med det, 2 roller som ungefär är den samma, eller rättare sagt spelar noomi rapace som liten, det är inte illa. jag är så glad för hela familjen skull och önska jag kände dom, alla är så glädjespridande! det är verkligen en familj att uppmärksamma. dom är otroligt duktiga och vet att dom är bra! jag tror aldrig att dom ger upp och jag är säker på, i framtiden kommer dom att bli stora!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0