bye bye..

http://www.nojesgalaxen.se sidan där jag från och med nu börjat blogga! 
när du kommit in på sidan klickar du på blogga, och sedan på diamond dollface, som min blogg heter. 
eller helt enkelt trycker du på länken under så kommer du direkt dit.  
http://www.nöjesgalaxen.se/category/vfdvdf/diamond-dollface/ länk till min nya blogg.


det känns ganska hemskt att överge sin blogg som jag har haft i 3 år.. men jag kommer inte att ta bort denna! men troligtvis inte blogga så mycket eftersom att blogga på den andra kan leda till pengar och mer läsare etc.......

ska fixa fin profil, och desgin liknande som jag har här ungefär. eller kanske något helt annat. men inom kort ska ni känna att det är min profil ni kommit in till! :)
jag hoppas ni följer med mig till min nya blogg.

ska även kanske fixa en "följ mig med bloglovin" logga. om det går!

detta känns skitkul, samtidigt som det är svårt att börja om på nytt. får utgå ifrån att folket som börja läsa nu inte har en aning om vem jag är. lite läskigt. hur ska jag börja? Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0