undra

okej att jag längtar efter barn, det vet nog alla vid detta laget.

idag kom jag på ännu en anledning. eller rättare sagt jag satt och tänkte på astrid lindgren hur bra hon är! och när vi var på astrid lindgrens värld när jag var liten. jag vill dit igen. men det är väl mest anpassat efter barn..
alltså jag längtar efter barn för att kunna hitta på saker, åka till astrid lindgrens värld, hitta på roliga saker som att gå ut på picknic och pussla. åka till mormor och morfar osv.. käka frukost framför tvn och kolla på barnkanalen.

någonting som jag faktiskt gör emellanåt är att sätta på gamla barnvisor jag lyssnade på när jag var liten. jag kan vartenda barnlåt utantill.

det lustiga är att jag verkligen menar allvar och är det normalt att längta efter barn så som jag, vid 17 års ålder?




Kommentarer
Baby Jane

Asch då kolla på barnkanalen kan man ju göra ändå. Jag sitter klistrad vid Disney Chanel minst tio minuter om dagen.

2010-08-08 @ 12:52:29
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0