spelning

dom 2 kommande veckorna ska jag hinna med 4 spelningar och konserter. det är merän vad jag gjort på hela sommaren, plötsligt blev jag lite glad :)
cash is king på cafe greven på lördag. melissa horn och lars winnerbäck (för mammas skull) på söndag på malmöfestivalen. sista sekunden, against me! malmöfestiivalen den 24e på tisdag nästa vecka och jolly maith craic fredag nästa vecka på cafe greven! det är kanon ju.

var på porslinan igår på spelning och i fredags med, det var bra allt!

har jobbat 9 timmar idag, från halv 8 till halv 5. längsta jobbpasset jag gjort någonsin ;) haha plus OB. det är ju underbart. allt är ganska bra nu, trots att skolan börjar på torsdag var väldigt deppig över det nämligen för ca 30 minuter sen haha!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0