om jag ändå vore..

pluggarna kom igår, jippi! och det gick enkelt att trycka in i mina små 18 hål, gjorde liiite ont på ena örat bara, men det är lunch som man säger. åkte hem tidigare från skolan idag för att jag kände att jag inte pallade med sista lektionen som jag annars är så himla trött på och dessutom nu med huvudvärk och början på ett nytt liv  förhoppningsvis. ja jag började med medicin i måndags, och jag hoppas att allt ska bli bättre nu! jag orkar inte må dåligt hela tiden.

även om jag just nu har lite krokar i min väg. det kommer alltid en dag då man funderar lite extra på hur man ser ut, hur man vill  se ut, osv.. jag vet just nu inte vad jag vill, självklart vill jag "förbättra" min stil, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. hur jag ska ha mitt hår, hur jag borde har det.. kläder, min stil överhuvudtaget. jag önskar jag vore så mycket mer. att jag var bättre på att nå dit jag vill!

jag blir trött på att allt i skolan ska va åt helvet och att det är fel på allting och dom ändrar på allt, det är då inte till det bättre heller. för det första fick jag reda på i veckan att ivalet : Textil, färg och form inte "går" nästa termin, alltså borde ju jag har det denna terminen eftersom jag valt det och det fanns plats och jag har det samma pass som malin?? med andra ord, vad ska jag göra nästa termin när jag ska ha det men det inte går nästa termin.. alltså har jag ett ival för lite! och det finns inte så mycket roligt så det jag har denna terminen är mest för att jag inte orkar göra något jobbigt som historia tex,. jag blir inte klok på detta. och att vi inte får välja våra valbara kurser.. åhh, har så mycket jag vill säga men får inte fram någonting. sen vi börjat på skolan för lite merän ett år sen har allt bara vatt strul. 


         
                                   snyggaste bruden jag vet, sådär ska jag med se ut i framtiden.



Kommentarer
Johanna

Jag som också ville ha de :( men jaja, då får jag ta typ keramik. bajs, de kommer inte finnas plats när ja säker :( hatar de här med ivalen. ofta inte vi fick börja på stress men någon annan fick :O

2009-09-10 @ 16:59:01
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0