livslust pulserande smärta


jag är sjukt tatueringssugen. det är sjukt som sagt, sjukt! jag vill fylla 18 nu så jag kan gå till en mycket bra tatuera som göra något mycket vackert på mina armar. ååhå.. längtar ihjäl mig.
jag har förresten bokat tid, ja nu någon dag i veckan var det. ska göra ett ankare på foten, på vänster foten, likadan som jag har på högerfoten, fast med dad (pappa) istället för mom. det blir nice! men jag vill så mycket mer.. jag vill att folk ska se mig! som den jag vill vara.

när Najje har tid, då ska hon tatuera mig, och jag ser sååå framemot att, längtar och helt sjukt såhär mycket har jag nog aldrig längtat, inte änns när jag var utan en enda, då visste jag inte känslan, hur det var eller något. men nu när jag gjort så mycket som 4 (inte mycket) vill har mer och mer och mer.. och det ska jag! när åldern tillåter mig.

dessa vill jag ha. Najje får äran att göra dom, om hon vill... jag hoppas hon vill.
då kanske jag har dom redan innan detta årtalet är slut.

 

sno gärna inte mina ideér. kom med egna, det är det roliga. och det som gör att personligt. puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0