sugen!

hej alla glada och mindre glada. bandsläpp igen! woooho. west coast riot denna gången, men jag blev besviken att dom höjt biljetterna 100 kronor, hehe. men ändå. Gogol Bordello, The Aggrolites, The Gaslight Anthem blandannat och så sverige bandet The Knockouts. jäkligt bra! OCH DET BLIR NICE! borde beställa biljett, synd bara jag inte riktigt vet vem jag ska dit med, heh lite trukigt att jag inte direkt har någon som gillar samma musik som mig.. ah 

även nya till Hultsfred med, härligt med bandsläpp. dock lite tråkigt det itne är så himla bra.. .hehe. Lillasyster är väll det som är roligast, och sen Thåström med men dom andra har jag ingen koll på!
dessutom har dom avslöjat lite när vissa band spelar,  men det är ju kul.  The Sounds också fast det har vi vetat några dagar, ska bli jäkligt roligt, sett dom en gång med kan inte säga jag såg så mycket.. heh otroligt mycket med folk men musiken va ju bra ;)
ÅH VAD JAG LÄNGTAR! detta ska bli en bra sommar detta. dom har ungefär bara släppt 45 band till (Vad jag fick att till iallfall) så det blir uppåt 50 till ju, nått av dom lär ju bli bra, hoppas jag! åhåjaja..

idag har jag annars legat och myst med tobbe hela dagen, han tog lite ledigt och det visade sig att jag också va ledig, på sett och vis. jag gillar när lektioner och vad det är blir inställda! förutom i måndags när jag satt och väntade nästan 4 timmar på nästa lektion och det visade sig att det itne va någon sen! då blir jag lite galen. mh!


Kommentarer
Johanna

jag vill till hultan. eller egentligen inte för jag pallar inte. men de kommer ju SÅ fina band

2009-03-15 @ 01:40:36
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0