Jerry Springer time!

Tisdag kväll sitter och tittar på Jerry Springer, Anna och jag diskuterade igår att det är så nedrans roligt, att man borde kolla på det oftare, och nu går det, så det är vad min kväll ska består av hela fram till klockan 8 då "Den rätte för Rosing" börjar. spännande! och sista avsnittet, vem ska hon välja? det är frågan! men sen när det väl slutat, klockan 9 ungefär, då kommer tobbemannen, bättre sent än aldrig kan man tycka! då får man ha det lite mindre roligt och sitta och vänta ut tiden framför tvn. men det blir myspys men jag tycker egentligen han kunde skita i att träna och komma till mig tidigare men men vi är ju lediga imon och får en hel dag för oss själva, det är ju alltid mys. behöver verkligen en ledig dag känner jag! men vi fick sluta en halvtimme tidigare från engelskan idag, tror det berodde på att malin och jag va lite dryga, men denna veckan är inte min vecka. jag vet in om det har med mensen att göra men antagligen, haha sånna humörsvängningar (eller inte mot alla, men tålamodet är kort, om man säger så då) vatt helt trött i skallen och inte orkat göra ett handtag, ja man brukar ju säga så. men nej inte någonting har jag gjort idag, mest suttit och nickat med huvudet och väntat på att lektionen ska ta slut. OCH sen ett sjuuukt socker sug har jag med haft idag! aldrig haft det innan men det är ju lite spännande att få va med om det med iallafall. så fika sugen som jag va fick jag med mig Carro och Cornelia, som visserligen redan fikat en gång, men kunde offra en mys stund till att sitta och snacka skit på ett mysigt fik igen, malin fick jag med med. och vi besökte Bistero? Coffee house. det nya fiket. mysigt. och god äppelkaka, jumjum. jag tänkte inte skriva så mycket idag, för jag hade inget att skriva, men det blev några rader ändå. och så köpte jag en fin topp på hm med, vit med svarta prickar, vitt är inte riktigt min färg men den va fin!


men här får ni en sista bild innan, mest för att den är rolig. haha det är malin jonasson på sina gamla dagar och en lite mindre snygg jag för sisådär 2-3 år sedan. och så Nicke Borg och Dregen. THATS NICE! jag minns den dagen som om det va igår, och nu hade jag kunnat skriva ännu en väldigt lång påfyllning av detta inlägget, men jag känner att vi inte ska dra det nu. men en sammanfattning vill ni kanske ha! - Skoljoggen, en äcklig svettig Emma, åker in till stan (för jag vet att Backyard Babies skulle spela på kvällen i stan, och då måste man åka in för hur stor chans är det att man INTE stöter på någon? höh jo, och stötte på gjorde vi, först på inter sport där Agnes vågar gå fram med min mobil och fråga, får jag ta en bild på? på dregen HAHA PINSAMASTE JAG VATT MED OM! för jag va kär i Dregen då. senare glad och heeelt uppe i det blå mötte jag Gabbi och Felicia Persson som jag den dagen va ovän med, fick med mig Gabbi till Rocks (en gammal skivaffär i stan som tyvär inte är kvar) där Backyard Babies klockan 5 skulle signera plattor osv. där stog ett bord mitt i allt och jag ställde mig vid det, tomt var det men lite senare förstod jag att det hade bildats en kö bakom mig och jag stog först i kön, men till vadå? hah jo där dom skulle sitta och signera, hur pinsamt som helst att vara först ju, men jag va liten och visste inte bättre! sedan helt plötsligt kommer dom, gåendes genom waichtmeister! ÅÅH VAD JAG SER DET FRAMFÖR MIG NU! Gabbi frågar, vem är dregen? - jo den lille, som hoppar runt där bakom dom andra, han syntes knappt vad liten han var. haha ååh vilka minnen, senare gjorde jag bort mig en eller två gånger men det tar vi en annan dag. sen stog jag kva där hela kvällen kändes det som, Malin och Lina va dessutom där och det börjades med att Malin och jag ville ha en massa bilder på mig och henne tillsammans med "snyggingarna" vi kröp oss sakta in bakom deras ryggar och vågade även fråga, kan vi få en kram? haha bara av dregen dock. Men det roliga va att hela tiden när vi stog och tog en massa bilder på Dregen så sa nicke, åh vad många bilder ni vill ha på mig, och satt och posade rejält när Dregen tittade bort på vartenda. HAHA stackars nicke, att han inte visste att det inte va han vi tog kort på. åhåjaja. så efter det gick en jätte gladast Emma hem med ett leende på läpparna!  det var tider det.



HEJDÅ FÖR IDAG!


Kommentarer
syster

du glömde nämna att vi såg dregen när han åkte upp på swedbank, och att vi stod där nere och väntade tills han åkte ner igen;) och han hade ju en svart backyard babies jacka då med!

2009-03-31 @ 23:47:21
Johanna

OJ, annorlunda Malin (även om jag va medveten om hennes tidigare stilar)





annorlunda du med iofs. men de visste jag ;)

2009-04-01 @ 21:50:25
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0