hallå du gamle indian!

Tidag, igår.
va i skolan. gjorde ungefär ingenting förutom att börja skriva på min engelska uppsats som skulle vara inlämnad på onsdag,imon.(idag) som jag sedan skulle fortsätta skriva klart på hemma men det visade sig för att jag skrivit på den jäääääevla macdatorn i skolan så kunde jag inte öppna det hemma blablabla.. jävla skit me. så jaja, fick mysa lite mer med tobbemannen som hängde med mig hem after school. somnade halv 10 gjorde vi? WHAH., jag är en trött människa. lite bra, lite dåligt, mys med tobbe är ju nice. men att jag inte kunde hålla mig vaken längre är ju lite dåligt, han har så mycket nu den killen. träning och en massa, dom har sådan fantasi att dom hittar på både det ena och det andra så helt plötsligt är hela hans vecka uppbokad med grejer.. och ja här sitter jag ensam och övergiven.

Onsdag, idag.
kort skoldag, härligt. jag som annars hatar onsdagar. kvart över 11 slutade jag om det ska va exakt. sedan åkter jag hem och sov, tills 5 ungefär. pallrade mig upp satte mig här och började skriva på min svenska uppsats som ska va inlämnad imon, jag ni förstår själva hur duktig och motiverad jag är jag börjar med alt dagen innan. men klar är jag med den nu, wooho. tack och lov för internet där det finns klara uppsatser som man kan låna och make a little förändring med. puss på det!

Hultsfred har dessutom gjort ett nytt bandsläpp, spännande spännande. dock visste jag bara vilka ett band va, eller neh. 2, the Sounds (som jag visserligen sett en gång, eller sett och sett. det va så mycket folk så jag flög runt där mellan en massa ben och såg ingenting för alla huvuden. men visst, musiken va ju PÅ REAL. så det ska bli kul att se dom igen minsann. och så Franz Ferdinand, ja dom är ju coola. ah jo. men vafan kan dom inte släppa lite läckra band som jag tycker om? hehi. eller kanske är det jag som valt festivalen.. men tanken flög på mig. om dropkick ställer in, vad fan ska jag ta mig till då????????????????????????????????


ERKÄNN SÖTASTE KILLEN HAN DEN DÄR I SVART TRÖJA RAKT FRAM! GRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0