Im a Hellcat



Rancids nya platta har kommit, jag måste ha den har lyssnat igenom lite hos tobbe och den är skitbra! synd bara att allt ska vara så dyrt och nu i sommartider är jag inte den dyraste kniven i lådan, hehe.

Idag ska jag in till stan med mimsen, ja känns som jag alltid är i stan. finns inte mycket mer att göra? ha. ska ialfall för sjutioelfte gången leta upp en ljus jeansjacka jag sedan kan göra lite snygg och till en jeansväst, ohyeah. så snyggt!

nu är det inte länge kva till West Coast, och Social Distortion, det ska bli nice som faaaasen, ni anar inte! :D

på onsdag blir det in hämta betygen i skolan senare på Jonnas skolavslutning, och denna veckan är rätt packad med grejer ändå. imon blir det fika med Malin, Julia & Agnes från gamla klassen, mys :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0