hej där!

efter några långa dagars uppehåll av skrivande..
det var ett tag sen jag skrev men det har sina förklaringar, vatt på hultsfred några dagar där det var as bra, Dropkick Murphys som jag mest åkte dit för att se plus Madness var riktigt bra. sedan blev jag sjukt imponerad av Slagsmålsklubben, också riktigt bra.tror jag såg 13 band, om jag räknade rätt.. bland annat också Killers, Sahara Hotnights, Promoe, Lillasyster....... dock missade The Sounds och Timbuktu som jag gärna hade sett, och sedan Melody Club och ah.. det minns jag inte nu, men men det spelar egentligen inte så stor roll. missade iallfall inte det jag inte fick missa! pissväder nästan hela veckan, men ändå lyckades jag hålla mig torr? dessutom råkade det alltid vara fint väder när jag såg banden jag ville se. dock hade man sett fler som man annars inte skulle sett, om det var fint. men vi hade det bra iallfall och det är huvudsaken!
mer invecklat får ni en annan gång när jag orkar skriva och har mer lust för att.

nu är jag iallfall hemma efter en vecka på hultsfred och direkt åkandes till tobbe där jag bort ungefär en vecka. förutom igår var vi på nya harry potter filmen, den var superbra! nu längtar man bara tills nästa kommer..
vi skulle egentligen sett den i torsdags, men med våran otur så nej klart inte det, drog oss ända från ronneby och hit för att se den men inte det, fick boka om och visst det löste sig, vi såg den igår istället.

nu lyssnar jag på nya Rancid skivan som kommit, den är superbra! och iochmeddet så är det alltid kul med nya skivor, jag tror jag ska beställa lite nytt, det var längesen.

dessutom är det inte långt kva till skolan nu.. suck.. och jag börjar tveka på emmaboda.. kul att ha pengar till annat, skivor och kläder tex? ah det finns mycket.

imon fyller min bror 14, han börjar bli gammal nu. och det ska jag fira med att senare på dagen åka ner till tobbemannen ännu en gång äta kina mat med hans familj och sedan gå på teater. det ska bli skoj. tro inte min bror lider allt för mycket att jag är borta på kvällen, har köpt present till han och tänkte sjunga för honom på morgonen, dessutom ska vi åka in och äta glass på glassiären hela familjen för att något ska vara speciellt. så det blir nog fint! men vädret är dess värre..

CIAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0