Im a Hellcat

precis, Im a Hellcat. jag gillar Hellcat Records och därmed borde väll jag vara en hellcat som dom? javisst!
Im a Hellcat. och jag vet inte hur länge jag haft det som ID på msn. hum ja, ett halvår? då menar jag utan att hoppa från det ena till det andra. så självklart har jag väll för första gången i världshistorien hetat det för ett år sen ungefär. finnemang! eller vad säger ni.

ja nu är det redan torsdag igen (betyder att jag skulle egentligen lägga ut detta igår. men internet cpade sig osv...) och torsdagar är helt okej tycker jag. slutar 10 över 11. varför klaga?
men fredagen är dessvärre, förtuom imon. en mattelektion från 8 till 9 sedan då jag dra vidare till bup klockan 11.. hem och myser. sen kommer min babe (hehe) och vi ska senare på kvällen gå på bio. hehe ;) benjamin buttons otrolig liv heter den. om ni är intresserade att veta. kommer kanske en söt liten recension på den om någon dag. vem vet.

nu är det fredag iallafall! eftersom mitt internet som sagt cpade sig igår så blire ett i samma nu. sitter här precis hemkommen från skolan, ja åkte till bup och tillbaka för att jag skulle få i mig lite mat. visst är det jobbigt att åka hem och laga mat själv, japp!

min näsa rinner som om det vore fullt med grejer där i som vill ut. seriöst det där där lät lite äckligt. men helt sjukt, tex på mattelektionen idag. då sitter jag ju ner med huvudet i borde hela tiden (där ljög jag! hur mycket matte räknar liksom jag?) jaja, idag räknade jag bra iallafall förutom att jag irreterade mig så mycket på att så fort jag tittade ner i boken så började näsan rinna. det är inte kul!  jobbigt också.

idag är det även ungefär 10 minus ute. snacka om kallt. igår var det skönt så länge man stog i solen. och nu har jag fått sånthär infall att jag vill ha min jeansjacka på mig! dock har jag inte det idag än så länge. men ska ju som sagt in till stan ikväll och gå på bio. varför inte ta min snygga jeansjacka då liksom? ska man vara fin får man ju lida pin.
och sen med en halsduk och ett par vantar kan det ju blir snyggt. kanske? ah, visserligen kommer mamma tycka jag är galen och kanske tillochmed alla andra som ser mig. men den är ju snygg iallafall och ah.. jag blir ju faktiskt liiiite snyggare i den. ush ush. men ja, FÅR SER HUR JAG GÖR!
vore skönt med sommar, eller vår. ja underbart!
värst vad mycket jag skriver. viktiga grejer. nu fick jag ont i ryggen också, och kalla fingrar har jag. idag fotade även jag,m malin, iza och anna lite i studion. det är ju roligt ibland. måste erkänna jag blev fanimej nöjd med vissa bilder. helt otroligt. undra vad det kan handla om. det är inte direkt vad jag brukar kunna säga om mig själv, att jag blir bra på bild. ja det blir jag då inte. men visst endel va fasen fina hörni! :)

trevligt helg alla glada och alla ensamma mohikaner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0