myös

fick ett sms klockan tio - sover du darling? nej nästan så att jag gjorde det, va halvt vid medvetanden. det va tobbe, som skrev han va trött på skolan och ville komma och mysa med mig, då fick jag stiga upp duscha och sådär så jag va lagom fräsch tills han kom. då va klockan 11 ungefär, och sen dess har  vi kollat på en rulle och lyssnat igenom en skiva som kom på posten idag, ja mina skivor kom idag! woooho. och om ni är intresserade, så är det verkligen ett band att rekomendera, funeral dress. nedrans bra! va hemma idag för att vi hade en lektion och självständigt arbete som jag likavärt kunde göra här hemma, så fick mig en härlig sovmorgon. och nu är det endast en dag kva i skolan innan lovet. underbart! inte så värst jobbig dag heller, visserligen omprov i matte sedan håltimme, skridskor på idrotten.... gaah, i hate it. och sen multimedia, det är inte heller så värst roligt. men vi har grupparbete nu så det funkar endå.
jajo, vet inte om jag har något så speciellt intressant att berätta. jag är rätt trött och sliten. alla hjärtans dag på lördag med, det återstår och ser om man blir bjuden på en fin middag, han sa ju det hahaha.
aaaaaaaarh, nu vill jag tatuera mig. ska ta ett snacka med farsan ikväll!!!
sen så är jag jättesugen på ben and jerry glass!  mmmhm  :)



Kommentarer
Johanna

åååh, mys, jag blir småavis !

2009-02-14 @ 12:56:55
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0