för dig va jag en i världen

för mig va du hela världen


Lördagskväll och där längst fram på allra första parkett
får man alltid en skymt av han som e´den coolaste kille man någonsin sett

Uppklädd ifrån topp till tå han kan det där med stil
när kvällen sen är slut drar han iväg uti sin bil
och dundrar ut i natten med en låt av Jerry Lee




Igår va de klassfest hos Denise, och även om jag inte går samhäll internationell befann jag och malin oss på plats.
Idag är jag trött som en jud* och nu sitter jag bara här och lyssna på Eva Eastwood och väntar på bättre tider. på tal om Eva Eastwood kommer hon till brunnsparken i ronneby och spela den 17 oktober. där kommer jag att befinna mig den fredagkvällen! =) Men tänk så skönt de skulle vatt att bara krypa ner i soffan med en bra film och lite godis =) tro antingen vi inte har en bra film jag är sugen på eller lite gott godis. Senare idag kommer även min moster från stockholm hit på en fika. vet inte när dom va nere sist. men de är ju alltid trevligt =)
Nu vill jag även ha mitt barnbidrat så att jag kan beställa lite skivor och inte känna mig helt jäkla misslyckad och pank hela tiden. Dessutom vill jag inget merän att tatuera mig just nu heller. som om de inte är en grej jag vill hela tiden. men jag vill vill vill verkligen! tänk va fint med röda körsbärsblommor lite här och där som fyller ut armarna ,fast visst inte bara körsbärsblommor, men med spindelnät, 2 piratinnor, ett skepp, social skelett och allt vad jag ska ha. hallelulja :)  jobbigt när man vet att det inte kommer gå så långt för jag minst fyllt 18. och det är 2 år tills dess. de är inte kul..

Tjingeling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0