fields of athenry


Sitter här en söndag kväll lite halvt nere, ont i huvudet och hittar ingen jäkla debatt artikel att kunna skriva om, en uppgift i skolan som ska skickas senast imon kväll. känns rätt lungt, när jag väl börjat skriva så rullar de bara på. men jag har inget tålamod för att sitta och letar efter en jäkla artikel.. dessutom är de skittråkigt. vi har ju gjort liknande uppgifter 2 gånger innan ungefär och ser inte meningen med att göra en till, nästan likadan. skillnaden är bara att jag får hitta en egen artikel och skriva om vad jag vill.

Idag har inte varit någon bra dag. börjat gråta för minsta lilla, men de är ju så. när de är nått litet, där går gränsen och de är då de kommer.                                                           jag städade på mitt rum, slog sönder en jäkla blomkruka jag älskade. ville leva mitt liv med den. men nu va de över.
inte gör de att bättre för att dropkick murphys the gangs al here kommer näst på skivan, shit pommesfrites! jag älskar verkligen Dropkick Murphys. så att alla vet de! JAG EMMA KARLSSON ÄLSKAR DROPKICK MURPHYS!

nu ska jag leta vidare efter någon intressant debattartikel... DAH skolan är så jäklans tråkig. eller inte skolan, den tycker jag om. men att göra tråkiga grejer.

CIASO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0