West Coast Riot

hur jäkla bra dag som helst! blev grymt imponerad både av Flogging Molly och Sista sekunden. kunde inte bli bättre än så.
fast de förstås, no fun att all va oxå rätt okej, och tysta mari. bad religion va med bra. nofx oxå. ja vafan. DLK missade vi tyvär :( men dom får jag se om 2 veckor. :D och sen hörde jag att dom inte spelade bra ändå, så de hoppas jag på för att de skulle vara skit att missa något bra. splitside missade jag med, men de vet jag inte varför jag gjorde.. lagwagon nej, dom va inte dåliga. men dom va inte bra heller. bara helt okej. men jag orkade inte ta bilder på alla banden!
dessutom så tog jag inte med mig min kamera, för att dom fick man inte ta med sig in.. men sedan så va de hur jäkla mycket folk som helst som hade kamera. då blir man sur. så jag fick ta kort med min mobilkamera istället som inte hade något batteri.
jaja, bilder är inte de viktigaste. även om de är jäkligt kul att kolla och minnas. 
nu kände jag att denna texten blev hel konstig, så jag ska sluta nu!
men detta är något jag sent kommer att glömma. och alla ni som inte va där. ni missade fasen något! :D




Flogging Molly

de bästa jag nånsin sett!
publiken dansade folkdans, moshade och sjöng och ja, allt bra vafan man kan göra. jag drog även fram min okända talang när de gäller dans. aldrig dansat så mycket! värre än värsta träningspasset.
 
Hallelulja, flogging molly ska jag fasen se igen!



Flogging Molly - i like it !



Sista Sekunden

skitbra verkligen!
sedan sa sångaren nått så bra som jag är tvungen att skriva ner.

".. alla ni kängband där ute, snälla, sluta skriv om krig! jag tycker faktiskt det är en förnedring mot alla dom som vatt med om att. skriv om tuggummi eller något sånt som ni har en jävla åsikt om istället!"

Sista Sekunden


..han hade tät skäggväxt




Sista Sekunden

söta shorts hade han med.




Tiger Army

jag kan inte säga så mycket, men dom va helt underbara. vilket sound <3




Moderat Likvidation

när dom drog igång med "nitad" & "tio timmar" så kunde man inte merän att tycka om.
jävla bra, och vilken publik dom har!




Moderat Likvidation





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0