peace, love and understanding!

in och läs så att du lär dig något din okunnniga fördomsfulla fan!
www.stahl.nu/elkarlsson/start.htm



De brukar oftast bara vara undernärda töntpopare som vill vara lite extra "alternativa"
för att få högre status bland de andra indiepoparna.


Anledningen att jag kallar mig SHARP har inte någonting med att jag vill visa svenssons att " skins inte är nazister och vi är jättegulliga och lyssnar på "negermusik" tjofadderittan..." utan för att ta avstånd från naziliberalismen som vuxit fram de senaste åren bland många skins, det har nog mycket att göra med "anti-pk" attityden som många lagt sig till med...

Har du något största ögonblick eller något speciellt tillfälle då du tänkt nåt i stil med "Fan vad jag älskar den här kulturen"?

Jo det är många gånger man har tänkt så bl. a när jag såg Cock Sparrer för tre år sedan, men även gånger när anabola snubbar kommit fram och muckat på krogen men sen backat för att de fattat att man var skinhead och bett om ursäkt fastän de skulle ha kunnat göra slarvsylta av en hur lätt som helst...

Jag trodde ju att alla skinheads var nazister, men så är det inte alltså?

Grattis! Du har vunnit en promenad!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0