god juldag

god juldag, eller vad man nu säger. det är dagen efter julafton. och antagligen en av alla dom tråkigaste dagarna på året. vad ska man göra, visst jag låter jätte tråkigt. visst finns det grejer att göra. men denna dagen är soft, man ska bara ta det lungt tycker jag och pyssla med alla sina julklappar. men världens bästa malin kommer hit sen och inviger mitt så kallade nya, som inte är så nytt längre. mitt rum. tänkte fixa till med lite gott fika och så, myspys!
men jaja, igår fick jag iallafall 2000 spänn av farmorfarfar & mormormorfar. det klirrar fint i kassan.
julafton är mysig tycker jag. mat mat hela dagen trycker vi i oss. egentilgen ser jag ingen mening med julafton, och asså det är ju jätte mysigt och jag är glad att vi firar den. ja på det sättet vi gör att, inget märkvärdigt egentligen. vi dansar inte runt granen, skriver inga rimm på julklapparna och tomte hade vi ingen i år.
jag undrar vad alla dom där super kristna människorna gör på deras julaftnar. skulle vara spännande att se.
men för er som vill veta så fick jag igår, 4 skivor, egentligen 5 men den sista har inte kommit ännu, trukigt.
Rancid, Street dogs, tiger army, The liptones, och så kommer die hunns på posten om några dagar antar jag. SUVERÄNT! :) satt besviken huuuuuuuuur länge som helst, trodde inte jag skulle få en enda skiva. men sen så, pjhu. där vart dom. ja vad fick jag mer, sånt smått och gott som  alla andra antar jag. lite kläder, en fin tågstations klocka ungefär, typ ja . en sån man gänger på väggen och klockor som går ut med en fin vad ska man säga, hållare och så en klocka på varje sida. det är nice! ;) hehe.
joooooo! en the bones biljett till lördag fick jag med. det bugar och bockar jag för.

nu är det inte så länge kva tills nyårsafton heller. vet dock inte än vad som händer, men det är ju sånt man märker ;)
och nu orkar jag inte skriva mer. INTO THE VALLEY, är bra. med street dogs.

ADIOS AMIGOS ERA GEEKS!


Kommentarer
Johanna

I love ze klocka. Jag vill ha en, åååååååh.



London, min kärlek

2008-12-26 @ 22:15:43
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0