tragedy


Onsdag kväll, förkyld, urfattig.

..hade Nationellt prov i Engelska idag, och de kändes helt okej faktiskt. blev klar efter en kvart...
Efterråt åkte jag in till stan med Julia, Agnes och Malin. Köpte mej två par skor, marinblåa tygskor och ett par gråa kinaskor, en randig tub topp och en marinblå kjol.  hm, jag har snöat in mej på marinblå den senaste veckan.
jo just ja, ett par vita tuffa solbrillor också, that's cool! ;)

för övrigt så är jag så förkyld, jag brukar inte vara förkyld så ofta, men nu är jag de. tatt massa äckliga grejer mot halsont, men de har faktiskt hjälpt ;) och sedan så har jag huvudvärk och näsan rinner på mej hela tiden.. very fresch!  + att jag har ont i nacken också..

den senaste veckan har jag vatt otroligt nere, de kommer och går dom där depptiderna. nu har de inte vatt här på länge, men i veckan kom den. Jag pratade med Gabbi igår, kändes bra. vi snackar inte så ofta längre, konstigt och tråkigt nog. Men vi bestämde iaf att hon ska komma ner veckan 18 över valborg :) Jippi!
annars är jag bara allmänt deprimerad över allt möjligt, sånt som vi inte behöver ta här.
Idag också.. ah, jag är rätt känslig av mej och ta åt mej endel grejer jag inte borde. men en sak leder till en annan. och snipp snapp snut så va sagan om den här emma slut.. nej, så långt ska vi inte gå. men de lät rätt bra.
helt enkelt sjunker bara min självkänsla och självförtroende och jag blir ledsen helt enkelt.

Imorgon ska jag vara med Axel, :)) känns som de va en evighet sen jag träffade honom sist, men de va 6 dagar sen..

♥  /Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0