tralala

Simmat med Annie idag. och det tog typ hela dagen.. haha nej men efter det kollade jag på så mycket bättre från repris igår och poff var det kväll, jag har övningskört med pappa och kollat in lokalen till min födelsedag!
det kommer bli asbra. 
på tal om födelsedag så är det inte alls långt kva!!!!

endast 26 dagar. så därför får ni lite snygga bilder på sabina, för kommer bli ungefär lika snygg som henne när jag är klar, ja klar med min kroppsmyckning och bröstförstoring ;) hehehe
dessutom är det NYA bilder på henne, och grrr jag blir galen. lesbisk, och vill ha henne!





imon blire ingen skola utan ska med mamma och jobba på hennes jobb, lite gott att tjäna pengar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0