stylish

Nu är jag väl så gott som klar inför studenfirande.
alla är vita och fina på studenten och alla ser så bedårande bruna ut i kontrast med deras vita kläder..
men inte för mig, det fick bli svart helt enkelt, det är det jag är bäst på! och leopard. enbart för att matcha med tobbe, haha nej jag gillar leopard också! sniggtt. jag känner mig lite fin. fast så fort jag kommer ut förstörs väl min frisyr..

jag har så mycket hårspray att det smakar i munnen när jag andas :)


det är små detaljer som fattas bara. som jag inte bestämt mig över ännu..
det är om jag ska ha.
1. blå linser?
2. sailor hatten?
3. rouge eller något? hm..
4. rött läppstift?



pappa frågade - "har du rakat av ögonbrynen där fram??? nej för fan emma!"
jag - "nej det har jag inte bara noppat lite mycket"
pappa - "nej du har rakat!" (fast det har jag inte)
jag - "jag har haft det såhär minst 1 vecka."
pappa - "mm säkert.."
men trots det trodde han inte på mig.. han tycker nog inte det var fint.



det är inte så lätt att ta helkroppsbilder på sig själv. men jag är svart och leopard som sagt.
kolla mitt lockiga hår!


CHEERS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0