Utkast: Sept. 28, 2010

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7855033.ab

Mcdonaldschef åtalas för våldtäkt mot barn

Den 14-åriga flickan fick praktikplats på McDonalds.
Då tvingades hon till sex av sin handledare.
I dag åtalades den restaurangansvarige misstänkt för våldtäkt mot barn.



DET ÄR GALET! jag har nämligen varit hemma hos denna mannen.
visserligen för 5 år sedan kanske, gick i 6an eller 7an. minns att jag var rädd när en kompis skulle dit och hämta sprit som han köpt ut till henne. jag ville inte gå hem till honom men följde såklart med för ville inte att min kompis skulle gå dit ensam. jag och en annan kompis tyckte inte att hon skulle ha kontakt med honom, vi visste att han hade varit på andra tjejer i vår ålder och var rädd att vår kompis inte visste sitt eget bästa.

jag vet att han tog oskulden från en tjej som gick i 6an. en kompis till min kompis syster, hon är 4 år äldre än mig och det skedde 4 år innan jag änns visste vem mannen var. han är kanske 30 år nu eller runt 30 iallfall. med andra ord har han "hållt på" i 10 års tid ungefär. det är galet.

200 meter från mitt hem, ligger mcdonalds där han jobbade. ungefär likalångt fast åt ett annat håll ligger hans lägenhet där han bodde när jag var hemma hos honom. han har alltid enligt mig varit en äcklig snuskpelle som köper ut och skriver "sexiga" saker till flickor som är ungefär 13-14 år gamla.

med andra ord, Det var på tiden!

jag blir så upprörd! detta är också en artikel på aftonbladet, alltså har detta blivit ett uppmärksammat fall i hela sverige. jag säger stackars familjer som både råkat ut för honom, deras barn som blivit utsatta för detta och mannens föräldrar och familjer, stackars dom.
det blir nog inte lätt för mannen i fängelset när folket runt om kring får veta vad han åkt fast för. detta är en av det värsta sakerna man kan göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0