tors dag

tog tummen ur röven idag riktigt sagt och bakade muffins, men vad gör det när ingen ville komma och fika med mig..
det resulterade i att jag satte mig framför tvn, kollade heja björn och åt muffins själv.. sov några timmar och drog sedan ner till simhallen för att möta upp Carro och Malin. blev inte mycket simning för min del, så jäkla mycket folk att jag blev galen. och när man är några stycken blir det lätt att man står och snacka istället för att simma ;) men det var så mycket folk så det var inte lätt att ta sig fram heller. vi skyller på det!

nu kollar jag debatten mellan rödgröna och alliansen, men den är som sagt snart slut. men intressant måste jag säga att det är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0