oi weekend

åh tack för fina kommentarer, vad glad jag blir :)

Nu är det Oi weekend i karlskrona. spännande detdär!
jag som är halvt handikappad i foten men lyckas göra det ganska bra av att ändå, bäst igår var agent bulldogg, men det var därför jag gick dit. sen är allt annat bara ett plus.

att jag inte är 18 och att det var 18 årsgräns gillar jag, att det var nog jag max 2 till som inte var 18 känns bra, helt okej för mig. men känner ändå lite dåligt att dom inte har bättre koll. men jag fick komma in och visst var det bra! :)
jag blev pussad på kinden av en kille, bjuden på öl av en kille och blev trampad på fötterna ett antal gånger av rätt grova kängor och tunga maffiga killar. det är en sak jag lärt mig, var inte lite handikappad i ena foten om du ska stå långt fram på en konsert där det kan förekomma kängor..

annars sitter jag med liite röd hårfärg i det lilla blonda i min lugg, hårfärgen fick jag av fina ernst. hur resultatet blir vet jag inte.. det var inte mycket blondt kva i min lugg. men förhoppningsvis blire lite fint. annars får jag bleka om ännu en gång och testa mig fram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0