frisör?

http://www.studentum.se/Frisoerutbildning_18610.htm

har skickat in en intresse anmälan till denna frisörskolan i Göteborg till hösten 2011.
jag vill gärna veta vad jag har att vänta mig inför kommande höst och eftersom jag under en väldigt långtid har funderat på att byta till lärling osv... så tänkte jag nu att jag skulle gå en intensiv kurs eller en kort kurs helt enkelt efter skolan som jag sedan kan få ett jobb efter. och jag har alltid hållt på att klippa kompisar och sådär. så nu gjorde jag det! är otroligt taggad inför studenten och vill inget merän att sluta skolan och gå vidare nu!

jaahah. .jag vill till göteborg med, finaste staden och där finns Gabbi. hoppas att jag kan ta med mig malin körling också och att  hon hittar något där hon vill ;) så jag slipper åka ensam. och att tobbe följer med mig såklart! 

jag har iallafall skickat in en intresseanmälan och hoppas få hem en gratis tidning eller något sådant skoj. usch har lite panik inför framtiden. känns som att plugga vidare på högskola känns rätt så kört för mig. oops.

vad har ni andra tänkt göra efter studenten?

har även funderingar på att åka utomlands och ta någon intensiv kurs där eller liknande. men frisör är det jag vill längre fram, om man ska tänka så. men utomlands vill jag! oj oj..


Kommentarer
Millan

kul idé med frisör! själv ska jag bli tatuerarlärling i cirka tre år.

2010-09-08 @ 17:29:30
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0