far away

1. http://olsangtillmontpellier.blogspot.com
2. http://cinderalley.blogspot.com

2 härliga tjejer som tagit tummen ur röven och flyttat ifrån sverige. den översta donnan, najje som förövrigt gjorde min muffins på benet. hon har dragit till frankrike, och jag blir så glad av att se vad folk hittar på efter gymnasiet och gör något roligt utav det. jag blir så himla sugen på att ta studenten nu och göra allt som jag vill! vad nu det är. känns som mina lungor fylls på ny luft och mina tankar bara for runt hur som helst när jag ser alla dessa fina bilder från andra platser och andra länder.

den andra bloggen cinderalley, det är en otroligt snygg tjej Sanna, som jag bara stalkar helt enkelt. hon har gjort det där jag alltid drömt om, men antagligen aldrig kommer göra hemskt nog.. hon har tagit sitt pick och pack och flyttat till san diego i kalifornia, det är det jag vill mest av allt! men vågar inte för att jag är så kass på engelska, är rädd att sakna mamma och pappa osv.. men jag vill det verkligen. det jag vill mest är att flytta utomlands, till spaninen, italien, berlin, eller ja kalifornien.. undra hur det går med dom drömmarna.

men när jag ser folk som gör att blir jag så glad, att dom lyckas! och får mer motivation och längtan till att göra det också! någon som vill hänga med mig efter studenten och flytta till ja.. varför inte san diego?



jag har hört att California, det är där musiken och bilarna lever. där kan jag få det perfekta livet, hoppas jag. bli den där nästa sabina kelley, hemmafru som jag vill. åh drömmer bort..

har funderingar på att jobba som au pair, hos en svensk familj  så att jag kan lära mig engelska och så med dom har kollat runt på internet men låter läskigt när det står att man ska vara beredd att vara borta minst ett år! :O hm..



Kommentarer
Sanna

Haha, men vad sot du ar! Och klart du vagar, gor't bara.

2010-09-24 @ 18:31:03
URL: http://cinderalley.blogspot.com
Najje

fan va fint med lite reklam ;) haha nämen åh, gillar att du har så mycket planer. bara att köra.

2010-09-24 @ 20:27:50
URL: http://olsangtillmontpellier.blogspot.com
Emma

svar till sanna: oj vad pinsamt att du råkat hitta in till mig, haha jag har nog skrivit ett antal gånger hur fascinerad jag är över allt du gör.. :)



svar till najje: jag vill men är så feg och vågar inte dra iväg ensam. behöver någon som stöttar mig :)

2010-09-25 @ 12:16:35
behöver nog inte skriva vem jag är eftersom att jag är den enda som säger ems och jag har kommenterat typ fem inlägg i rad nu... PUSS

vi kör på att ems!

2010-09-26 @ 14:38:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0