delete

tog bort alla (ungefär 15 st) kontakter på mobilen som jag kände att jag aldrig kommer kontakta endå av olika anledningar. alla har väl nummer som man hittat och bara sparat in utan att man egentligen aldrig pratat med personen, det handlar om någon enstaka¨gång. jaja.. jag har aldrig haft många kontakter på min mobil.

synd det kan man tycka, för det har väl alltid varit av en statusgrej, iallafall när man var mindre. men nu tog jag bort alla jag inte känner och som jag inte kommer kontakta eller behöver änns.

jag räknade att jag hade 86 kontakter, det är nästan 100  eller en bit ifrån..  haha men ändå, och galet mycket tycker jag. för så mycket folk känner inte jag.. men vill tillägga jag har en massor med kontakter som är nödvändiga men inga vänner.
dvs.

fröken ur (haha behöver jag henne? ja, alla klockor går olika & jag ringer henne ibland faktiskt, men inte ofta!)
ungdomsmottagningen
bup
vårdcentralen
skolan/ sjukanmälan
telenor kundtjänst
vandrahemmet (mitt jobb)
vandrahemmets jourtelefon
jobbarkompisar 3 st
telenor
taxi karlskrona
taxi ronneby
lärare 4 st
kuratorn på skolan
syven på skolan
körskolan
= 21 kontakter som inte är kontakter

släktingar = 16 st
49 övrigar och då är typ 10 kontakter jacobsson alltså tobbe släkt eller tobbe kompisar
39 kva för övriga, och  5 av dom är vuxna kontakter hehe. 34 är alltså


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0