....inte dig

Utseénde
Vilken ögonfärg har du: bruna
Hur lång är du: 165 typ???
Vilken hårfärg har du: blåsvart
Långt eller kort hår: till armhålan, är det långt?
Piercingar i anisktet: septum men har nog bestämt mig för att göra i smilegroparna? ehhe
Vilken ögon färg skulle du vilja ha: ljusa ljusa blååå
Hur lång skulle du vilja vara: gärna lite kortare
Vilken hårfärg skulle du vilja ha: just nu; orange, alltså inte missfärgad blekning utan orange i som hårfärg :D
Vill du ha kort eller långt hår: långt
Skulle du vilja ha piercingar: ja för jag har ju det!

Senaste du

Åt mat: pressad potatis och kalvkött MMMH *slicka mig runt munnen*
Drack: mjölk
Du fick sms av: Toby
Du skrev sms till och vad du skrev: toby - usch då. hehe
Du sa: det jag skrev överst, haha tala för mig själv så usch då. hehe
Kramade: farfar
Kysste: Toby
Du spydde:minns inte
Du skrattade rikitgt mycket: var nog i fredags, var i växjö med tobbe och hans bror som får mig och skratta endel

Kärlek

Är du singel: nej tack o lov
Ditt förra förhållande va med: med? en tjej... hee neej med en kille som tog alla initsiativ hahaha
Ditt längsta förhållande: det bästa nu såklart 2 år om 1 månad woho.
Gillar du någon just nu: inte gillar men är kär i min babytoby
Hur många seriösa förhållanden har du haft: måste säga att detta är det enda jag velat något med
Vill du vara singel: nej
Vill du gifta dig: klart jag ska gifta mig! skrev inbjudningslistan och menyn för typ 10 årsedan halllå ':O
Vad heter din nuvarande Pojk/Flickvän: Tobias david jacobsson haha puss på det (han är ingen david)

Vänskap
De som vet mest om dig: hm.. malin k eller tobbe
Den vän som du har kännt längst: som jag fortfarande är kompis med.. malin j
Flera bra kompisar eller bara en allra bästa: några få men dom ska vara BÄST
Någon du saknar att umgås med: Julia, Malin och Gabbi
Två av dina bästa killkompisar: vågar inte säga haha vet inte?
Någon kompis som bor långt ifrån dig: Gabbi eller mina internet vänner haha
Den du har mest minnen med: Malin J antar jag.. händer alltid saker runt henne
Bra vänner du inte träffar ofta: malin k och julia 
Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: japp

Övrigt
Musiksmak: den bästa så klart
Sport: Hatar sport!!
Galen eller lugn: ibland är jag galen när jag är uppe i varv och kär men man ska vara lugn! haha
Har du hört att du borde bli modell: haha ja flera gånger faktiskt ? eh självupptagen neeh men kan inte hjälpa folk sagt det höhö 
Något speciellt du alltid har på dig varje dag: kläder.. pluggar, septum.. eyeliner
Vad tänker du på just nu: lyssnar på mamma och pappa ute i vardagsrummet samtidigt som jag skriver, kan bli lite svårt att göra två saker samtidigt

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? tobbe tror jag? ett år äldre än mig
Vad tycker du om kärleken: KÄRLEK ÄR LIVET!!!!!
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja saknar alltid någon
Har du svårt för att bli kär? ja men när jag väl hittar någon att bli kär i då står det härliga till!
När fick du senast en komplimang? idag, min farmor tycker jag blev fin på skolkortet haha
Har du hånglat med någon av samma kön? nej och då tycks man tydligen vara onormal?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: vet inte haha nej tror inte det när jag svimmat? då är man inte vet medvetandet iallfall
Hånglat med nån riktigt ful: nej skulle aldrig falla mig in halllå..
Hånglat med fler än 50 pers: ja men minus 47 typ
Gjort något riktigt dumt? vad är riktigt dumt? det vore isåfall att röka en (vanlig) cigg.
Gjort något du verkligen ångrar? nae gör inget jag sedan ångrar
Varit nykter på nyårsafton? tror du på tomten.. klart jag har!
Åkt ambulans? nej men suttit i en på studie besök heheh
Gjort nåt olagligt? eh typ pallat äppel kanske
Blivit polisanmäld? nej
Slagit ner någon? vet inte hur man slåss
Skämts över dina föräldrar? jo någon gång men alla tycks gilla dom så.
Skämts över dig själv? hela tiden ungefär.
Sagt jag älskar dig och menat det? ja vafan man kan inte säga det och inte menar det dummer!
Dricker du? nu fattar jag inte.. har jag någonsin : dricker du? jo dricker varje dag till frukost, middag....
Vilka kläder sover du i? sliten gammal tröja av mamma och gamla sletna pyjamasbyxos som vart morfars.
Varit kär? ja?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? haha ja jag kan inte förstå att jag är tillsammans med Tobias???
Är du ensam nu? ja
Vill du ha barn? klart jag ska ha barn och jag kommer bli världens bästa mamma som älskar sina barn mest i världen

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? min kärlek T
Såg dig gråta? min kärlek T
Du gick på bio med? min kärlek T
Skällde på dig? pappa kanske
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? tågbiljett från ronneby
Sjungit? ja, sjöng med på träning när waka waka med shakira spelades, bästa låten ju!
Saknat någon? nej inte hunnit med det

snodde denna va http://electricdirtjunkie.blogg.se/ men svaren är klart mina egna.


Kommentarer
Din älskade<3

Jag minns när du spydde senast;)

2010-10-18 @ 20:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0