skarsgård

Jag är sjukt imponerad av familjen Skarsgård.

för det första, vem har inte tyckt att Alexander skarsgård är en av sveriges snyggaste skådespelare? jo jag om inte annat..

när jag kollade på förortsungar dök johan upp, Gustaf skarsgård och jag föll pladask!




plus att jag rätt nyligen var på "i rymden finns inga känslor" och är ganska facinerad av Bill skarsgård också, så jag tänkte att 2 intressanta storebröder plus en mycket intressant pappa Stellan så tar jag och kolla upp det här. och det blir ju bara bättre och bättre.

skarsgård är tydligen 7 syskon, 6 killar och 1 tjej. den näst minste sonen som är 15 har även han varit med i filmer som ARN blandannat, alltså har iallfall jag sett honom utan att veta om att. med andra ord finns dom dära skarsgårdarna överallt!

och inte nog med det, Abruzzi ni vet i prison break haha eller Peter Stormare, han är Gustaf skarsgårds gudfar, asscoolt. för peter stormare är cool!

får väl ta och se på himlen är oskyldigt blå med antar jag!


Kommentarer
Millan

Ja det har jag också tänkt på! Vi borde hooka* någon gång alltså (*träffas)

Samma här! Visst har jag kompisar, klasskompisarna är guld, men det finns ju olikheter, och jag går BÄST ihop med personer med exakt samma intressen. Åh, tack! Gud vad glad jag blir :) Att vara straight edge är inte direkt svårt, men att få god respons för att vara den man är, det är väldigt smickrande:)

2010-10-16 @ 21:06:28
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0