peppet

har köpt träningskort på wellness :D
är galet pepp på att komma igång med träningen. ska bli riktigt kul!

jag har även nästan eller förtillfället bestämt mig vad jag ska göra efter studenten. jag tänkte börja på blekinge folkhögskola i bräkne hoby (höhöh där vill väl ingen gå i skolan...) men iallafall, jo det har jag tänkt, textil tänkte jag går där. det är gratis och något jag intresserar mig av. och så när jag gott där i typ 8-9 månader så kanske jag vet sen vad jag vill säkert och förhoppningsvis då vet vad jag verkligen vill :)

pepp på livet, för tillfället haha. nej men endast 9 veckor kva i skolan! jag blir lite stressad samtidigt som jag blir helt övertumlad av gladhet.




här är förresten mitt nya linne, ett rosa sådant tryck på ett svart linne har jag gjort i slöjden tänkte jag säga haha man har ju inte slöjd nu, men i textilen i skolan. himla kul och snyggt blev det. ligger fortfarande på skolan och jag har fått så mycket beröm för mina tryckarbeten med detta märket, kul att höra att folk gillar det man gör :)

på tal om vad som är kul och gör en glad. utanför skolan idag när jag kom dit så stog där ett gäng killar som är icke svenska eller hur jag ska uttrycka mig, dom bryter på något språk och är lite mörkare än oss i hyn om ni förstår. då sägen en kille, - ey du.. jag kollar på honom och han säger - min kompis här och pekar på en kille jag ser nästan varje dag i skolan, han tycker du är skitsöt, jag svär han säger det hela tiden! och jag kollar på killen som tycker jag är söt, ja du är söt säger han och jag tackar. haha åh så glad man blir :) det gjorde min dag.


Kommentarer
malin

nä vad söt kille! du är söt!

2010-10-11 @ 20:18:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0