ledig

är ledig idag. vilket rubriken säger!

jag har absolut inget att göra.. eller jag har väl det, men inte lust för att. även om jag vill hitta på något!
jag lånade första säsong 1 med Prison Break av morfar, fy fasen vilken bra serie. även om jag har sett den och vet ungefär hur det går till sitter jag lika spänd över situationerna! jobbigt läge..
michael scofield är ju dessutom så snygg så jag dör tror jag.

alltså det är galet att jag bara har 2 månader kva i skolan , sen ska jag på praktik i januari och är så gott som fri!? jag blir lite rädd. vad ska det bli av mig?

jag kanske ta mig en runda upp på stan själv ändå, även om jag borde spara pengar men om jag sitter hemma kommer jag bara sätta på prison break igen, äta och ligga där. då kommer ångesten imon när jag ska till skolan och inser vad jag gjorde med min lediga dag, ingenting!

ucsh jag har väl inte egentlingen något intressant på hjärtat nu. då kanske det är bättre att jag inte skriver alls iställer för såna här meningslösa inlägg? Haha.. eller vad säger ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0