jaha

neh nu blir jag deppig!

lördagkväll, mamma och pappa ska iväg till ett par kompiasr och jag sitter ensam hemma med syrran...
jag måste erkänna för mig själv att jag har ett ganska trist liv och rätt liten kompiskrets, det finns inte många personer som jag kan ringa en tråkig kväll som denna, pojkvännen ska på grabbkväll.. jag vill flytta, börja om på nytt och lära känna en massa nya människor som jag passar med och som vill vara med mig.

om det inte var för tobbe hade jag typ varit världens mest ensamma människa, eller nästan jag tror det helt seriöst. jag är inte så lätt att lära känna och inte helt lätt att helt plötsligt börja umgås med, det är något DU får fixa, fråga mig om vi ska ses eller hitta på något, för jag är alldeles för feg för det. men skulle uppskatta jättermycket om någon frågade.

:( undrar vad folk tänker när dom läser sånthär haha


Kommentarer
Millan

Låter lite som mig faktiskt, har svårt att själv fråga och ta initsiativ.

2010-10-16 @ 18:28:37
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Zpray

Önskar att vi bodde nära så vi bara kunde springa över till varandra!

2010-10-17 @ 17:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0