fina söndag

tog lite foton och knäppte lite till ett skolarbete, så därför tänkte jag även visa lite prylar och vråer ifrån mitt rum som jag är otroligt förtjust i. Ja jag älskar mitt rum som jag har nu, det är sött, leopardigt, rosa, muffins och söta saker överallt. hihi



min baby har en speciell plats på min rosa byrå!
och kolla in min fina princesstårta, mmm gott.





jag har två husdjur detta är den första


och här har vi den andra flamingosen




här har vi cupcake plåster, cupcake minttabletter, en cupcake låda
och läppbalsam. min fina äggtimer är glassen oj oj gott också!



som ni ser har jag mycket godsaker i mitt rum.. dock går inget att äta! haha

ni kanske inte tycker att jag hade mycket godsaker.. då vill jag påpeka att jag inte tagit kort på
min andra porslinsmuffins, mitt fina inslagspapper, mina två stora läpp och kroppbalsam burkar i form av cupcakes och mina block och skrivböcker.

nu kom farmor och farfar och ska äta middag sen blire träning woho! och jag äter redan bättre :D
tagga tagga!


Kommentarer
Millan

ja :) såg ju dig på west coast men vågade inte gå fram.. haha :( Åh, jag såg inte dig dock. Men letade faktiskt (stolt)! Men hade jag sett dig hade jag nog inte heller vågat gå fram. Haha.

Jag brukar kunna lyssna på mycket; allt från dimmu borgir till antony and the johnsons. Men jag har vänner som gillar att kritisera andras musiksmak vilket kan kännas jobbigt. Jag har ju andra kompisar med samma intressen (typ ... två) som jag, men dom bor långt bort. Kul ....

Att vara straight edge är ett av mina livs bästa beslut, beslut och beslut förresten, jag bara är. Har aldrig smakat alkohol eller provat tobak eller droger och har aldrig känt mig lockad att göra det. Men ja, att ha kompisar som inte alls delar dom åsikterna kan faktiskt kännas lite svårt, då de frågar om man vill hänga med ut, men man tackar faktiskt nej, då man får vara den som tar hand om de som är fulla.

2010-10-17 @ 16:49:00
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Millan

Sv: Den är jättefin, gillar inte heller romantiska filmer, så mycket klyschor. Men från att ha gått till ett vanligt "romantiskt film" gräl om skor och en lägenhet (som det inte alls verkar vara fel på) så är han död. Både jag och Tom grät. Inte ofta det händer, har hänt en gång tidigare, då var det Titanic.

2010-10-17 @ 19:21:56
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0