bzz...

stack nålen i köttet idag. grr gott. med andra ord fyllde jag i min stjärna, det var välbehövligt.
första sticket är ganska hemskt tycker jag, förstår inte vad det är som händer och undrar om det känns såhär varje gång? men efter en liten stund inser jag att det inte är så farlig andå.
detta tog ca 10 min max. och helt okej, jag överlevde. men förstår inte hur jag klarade av 4 timmar när jag gjorde den på ryggen??? och i december, den 3e. har jag 3 och en halvtimme. men hoppas på att armen inte är så hemskt för där finns det ju gott om hud på mig iallfall haha men armbågen böna jag och ber för fortfarande..

fikat med carro idag, mycket mysigt. borde göras oftare bara! :)



denna bilden får ni bara för att jag är sugen på popcorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0