stukat foten

lyckades stuka foten igår! hurra....

alltid är det något med mina fötter. för någon dag sedan gick min ena tånagel av, eller rättare sagt den lossnade??!?!?! OH HJÄLP min värsta mardöm. det är verkligen något jag är rädd för. att behöva tappa en nagel. haha men jag tejpade runt tån och den sitter fortfarande kva, men man kan lyfta på den :( usch stackars mig. haha

och igår stukade jag foten som sagt, drygt. har lite bandage runt, känns skönt att ha något som stödjer.
men så typiskt verkligen, jag har världens känsligaste fötter och för inte så länge sedan kunde jag knappt gå på grund av att jag skadade den andra foten. är ju bra att det inte alltid är samma för har även en rädsla att amputera. haha men den jag har stukat nu har varit stuken (?) en gång innan....

klumpig eller bara så himla försiktig så det går över styr? tror på det sistnämnda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0