min vecka

internet krånglar!

svängde in på http://www.peolpetattoo.nu för en stund sedan och kollade hur det står till inför fredag. ja för på fredag är den stora dagen kommen, jag fyller år ! men det viktigaste av allt. jag ska pryda mig, min vänsterarm full med bläck.. det gick bra och gjorde mig så jäkla sugen! nu längtar jag på riktigt tills på fredag, kan inte förstå att jag är så nära. jag är så nära på att ha åtminstone ena min arm helt full av tattoos, något jag drömt om, ja jag vet inte hur länge.. länge!

hade en mysig helg med kalasfirande för min bästa vän och i lördags blev det mys med pojkvännen :)
sitter just nu och myser framför tvn och kolla på julens hjältar med brorsan, äter pepparkakor som jag och tobbe gjorde igår, riktigt tjocka som man kan bryta av. åh så sega och så ;) så ska pepparkakor ser ut! men man blir full i magen.


såhär någonting ser jag ut när jag är färdig. vad det gäller själva mängden och färgerna dvs. men motiven är klart annorlunda. kan knappt vänta tills fredag!!!!!


Kommentarer
Magnus S.

fan, du är 18 år. skynda långsamt med tatueringarna lilla osäkra du!

2011-04-11 @ 20:22:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0