two and a half (wo)men









hej bloggen och alla trogna läsare... heheheh om det finns några vill säga.

idag har jag.. nej jag tänkte inte berätta det för det händer inte så mycket intressant direkt, förutom att vädret verkar vara.. jag vad ska man säga, kan väl ungefär säga att det verkar som alla årets 4 årstider kommer på en vecka och samtidigt, samma dag tillochmed, ena sekunden är det varmt och solen skiner, när man vänder sig om blåser det till och spöregnar.. ja det är fanimej inte roligt. men det var inte det jag skulle prata om idag, nej idag tänkte jag vara lite seriösare än många andra, men rätt djup egentligen, med andra ord, fast så djup som jag är i vanliga fall.. för jag kan säga att detta har jag gått och grubblat på hela dagen ifrån att bägaren nästan rann över lite idag då en person irreterade mig så att jag ville för en gångskull att jag skulle försvinna och inte hon!

nej men till dagens ämne! jag vill ha en själsfrände
och då syftar jag på själsfrände som vän alltså, en vän som jag alltid kan räkna med, lita på, som jag alltid kan ringa och spendera flera timmar/dagar/veckor i rad med om det vore så, någon man aldrig tröttna på, någon allt känns helt rätt med alltså ingenting är konstigt, samma intressen och en vän att bara kunna komma till.. det känns som man hade mer sånt när man var yngre, en bästa vän helt enkelt. jag skulle vilja ha det. en kompis som är precis som mig, vi hade kunnat gå i samma kläder om det var så och likadana frisyrer. det viktigaste är bara att vi är så bra kompisar och har samma intressen och att vi är precis likadana helt enkelt. åh jag förklara inte så bra... men om ni vet någon eller har någon på tanke som skulle kunna passa ihop med mig så hör av er. jag borde nog sätta ut en annons, fast det har jag tänkt på ett tag.. undra om man kan det, det är ju inte så att jag inte har några vänner alls. men jag önska jag hade en som var så nära så vi nästan inte gick och säras.

vi skulle vara som helan och halvan ungefär.

finns du där ute min vän/själsfrände? var inte rädd att ta kontakt med mig.. haha nej men jag tycks kanske vara dum men jag är faktiskt seriös :) så detta var enligt min åsikt ett väldigt fint inlägg, jag välkommnar dig.. och dig och dig... ah om du tror att du skulle passa ihop med mig helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0