tid-för-mig-själv




Nu har jag skickat iväg hemtentan. ja det tog inte exakt såhär många timmar att göra klart den, var en stund sedan jag skickat den, så har jag gjort massor med saker samtidigt. för att sitta rätt uppochner med en hemtenta i sträck från början till slut är inte kul, tycker inte jag iallfall. men nu är den klar iallfall skönt det.

Det ser ut att bli en myskväll hemma bara, med tacos och talang finalen. skulle träffa några kompisar, men så svårt att hitta ett datum där alla kan träffas, för alla har pojkvänner eller annat att göra.. det måste vi bli bättre på.

shit nu blev jag hungrig också, men det blir väl mat om en timme ungefär. innan dess hade jag nog tänk ta lite tid för mig själv, raka mina ben som är hårigare än någonsin!!! tvätta mig och fixa lite, jag gillar att ha tid för mig själv och göra lite rengörningar då och då. Man måste nog få lite tid för sig själv med ibland, även om det inte alltid är så himla roligt. jag tycker det är kul att sminka mig och få känna mig lite fin när jag står där framför spegeln, ja för vem tycker inte att man ser rätt så bra ut när man sätter på sig smink efter att ha gått utan ett tag? det tror jag dom flesta gör. jag känner mig mycket snyggare och fräschare, iallfall dom 5-10 minuterna man står framför spegeln och precis satt på sig det. Den känslan är nog rätt underbar om man tänker efter, visst borde den komma fler gånger om dagen.. ingen mår dåligt av att känna sig lite fin någongång. tvärtom. om det är en dag då jag inte har något att göra för att senare på kv´ällen tex ska träffa några eller så då kan jag gå och längta hela dagen tills jag får göra mig iordning, sminka mig, sätta på lite musik och inte ha något annat att tänka på. tänk vilka småsaker som kan göra en glad egentligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0