tack tack

Tackar Sara för att har fixat lite smågrejer i bloggen :) mycket tacksam. visserligen är det inte så smågrejer, eller vad vet jag.. för jag kan inte änns göra en liten "smågrej" som det. men det är stort tack för det.

iallfall blev jag förvånad att jag har 7 prenumenanter, alltså 7 stycken som följer mig med bloglovin. visserligen har jag högre statistik än så ibland. men då undrar jag vilka dessa 7 är.. för jag tänkte mig att jag kanske hade max 2? haha..

vore bara tacksam om typ alla som följde min blogg bara skrev hej och sitt namn i en kommentar :) är lite nyfiken! förresten, om någon är sugen på att ändra min bloggdesign lite, och som kan sådant är jag mycket tacksam för det och det vore roligt om någon ville fixa det åt mig.
sen undrar jag om man är tvungen att göra det i photoshop? om inte vart kan man göra det och HUR?????




Kommentarer
Johanna

nej man gör det med html-koder i redigera stilmall :D typ. Det är iaf där jag gör det och det enda jag vet går :O!



Men om du ska göra en ny sån, header (bild överst) får du nog fixa lite i photoshop för att de ska bli snyggt tror ja :O

2010-05-30 @ 14:38:17
URL: http://johannadalinda.blogspot.com
sandra /zpray

Hej :) Jag följer din blogg..

2010-05-31 @ 15:06:48
Anonym

Fler bilder, då blir det intressantare att läsa :D

2010-06-02 @ 19:35:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0