So kissie style!




http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fnyheter24.se%2Fbella-tyra-show%2Flowres&h=8dbef


Hör och häpna, jag måste ta och erkänna att jag är ett stort fan av kissie. alexandra nilsson. hihi nää, men kolla där var hon med i bella och tyra show! hon är för go helt enkelt. vem skulle inte vilja vara sveriges största bloggerska lixom??? jo det hade man ju inte tackat nej till.. haha

igår hade jag en fin kväll med Emma och Annie.

Snart kommer dom som köpt huset på besök och ska prata lite osv, vet inte riktigt vad dom ska göra egentligen ;D ehe. ikväll blir det mys med min bejb. fått för mig att det är söndag idag, men tur där att det bara är lördag. känns som det har varit helg hur länge som helst.. fast det har det iförsig.

vad är det fina vädret? vid den här tiden annars om åren har det varit fint väder idag. för det är städdag och sådär i området här där vi bor och det brukar alltid vara fint på denna dagen... ?

jo jag klippte mig lite igår , bara för att helt enkelt. kände för det och tyckte det var liite slitet i topparna!

MEN FÖR GUDSSKULL; glöm inte kolla på showen!! kissie in my ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0