SÄLJES


eftersom jag inte är någon hejare på att ta kort så blir det någorlunda dåliga bilder. jag säljer inte något som är sönder, slitet eller som är använt så värst många gånger. dom flesta sakerna har jag inte änns använt.. bara provat.


    

1. KOFTA passa alla. lite kortare än normalt i midjan,.
2. MARINBLÅ shorts med ankare på knapparna, dom är höga i midjan (om man vill ha dom höga dvs) storlek vet jag inte  36-38 kanske chansar jag på bereoende på hur stora man vill ha dom..

 

1. jeansshorts ifrån hm, storlek 34-36 chansar jag på. skitsnygga!
2. klorintvättat linne, stort. chansar väl på 40-42 men det är meningen att man ska ha det stort och det är stola hål för armarna, som går lite längre ner vid sidorna.



KLÄNNING. denna är från gina tricot i storlek 34. figursydd och skitsnygg, dock förliten för mig... JAG HAR EN LIKADAN till fast helsvart och med ett spetstyger över också i storlek 34 om någon är intresserad. kan lägga upp bild om någon vill.. dock ser man inte direkt spetsen och sådära. kan även ta med mig och träffa dig så du kan kolla på den om du bor här villsäga.. skitfina klänningar, men försmå för mig..

mer bilder kommer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0