pengar rullar in..





nu har ju en annan också sommarjobb, finnemang! tattopengarna rullar in woho och jag kan snart köpa mig snygg!!!!!!! thats right bitches. (so kissie style)

jag var ju på intervju förra veckan var det, förra månaden på karlskrona vandrahem. undebart. ska dit nästa vecka och skriva på lite papper och hejsan svejsan, få schemat också blandannat... och sedan den 14e juni börjar jag med jobb blir väl mest städ, men det är väl gött det. jobb som jobb, ahha ja så länge man inte får plocka bajs någonstans fast barn bajs hade jag kunnat plocka.. tror jag.
sen är det rätt schysst tider tror jag, 9-12 på morgonen typ, PERFEKT med andra ord antar jag.. då har man ändå lov, fast utan sovmorgon.. men jag som ändå är morgonpigg sålänge jag lägger mig i min vanliga tid vid 9-10 så ska det inte vara några problem alls.


men iallfall, åh nu tappade jag bort mig.. hm det får väl räcka med det jag skrev då för det står helt ärligt still i mitt huvud nu haha.


eeh ja det blir helt enkelt min första sommar med jobb och mitt sista sommarlov utan ett helt "lov" om man ska säga så. men pengar pengar pengar, jag sparar som sagt till att smycka min kropp med alla dessa fina motiv. åååh jag kan inte bärga mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0