onsdag

hello foaks. jag tycker ni är otroligt dåliga på att kommentera, jag ser ju liksom statistiken och kan ungefär räkna ut hur många som läser min blogg per dag.. och jag tycker det är tråkigt att ni inte kommentera faktiskt, då blir jag med lite osäker om ni änns tycker det jag skriver är bra, haha .. eller alltså, kom bara med något tyckande.. det kan vara vad som helst. tack!

Jag kan nästan öppna ett apotek

jag har stannat hemma från skolan (idag igen) vadknade med migrän imorse, och det är ingen höjdare ska jag säga. värken har inte försvunnit riktigt ännu men jag har iallfall duschat, målat naglarna och sådära.  nu är jag fräsch iallafall. typiskt bara att mamma ringde precis efter jag duschat och sa att hon hittat hårfärg till mig.. d¨å får jag gå runt såhär ett tag till då och hårfärgen får stå hemma, det är ju liksom lite jobbigt att gå runt och se ut som stryk när man vet att en hårfärg gå och vänta på en hemma..
men iallfall, som sagt kan jag starta mitt eget apotek snart.. jag var tvungen att ta en bild på all min dagliga medicin (ungefär daglig) sen tar jag lite dubbla doser med.. det är ju nice ju, sjukt bra att stoppa i sig en massa piller. bra för levern också. nej men vad ska man göra.. det fungerar ju, till viss del.. jag har en del speciella också som man fått testa lite olika och sådär eftersom inte allt passar på mig, den ena sorten är extra starka alvedon som är utskriven av en doktor eftersom vanlig alvedon inte fungerar på mig.. när det gäller viss värk. jaja tänkte inte snacka om det för det finns väl roligare saker, nu har ni en inblick iallfall haha



omg, kolla min långa lillfinger nagel. helt otroligt. men den kommer väl gå av snart.. bara väntar på att.
jag har som sagt målat mina naglar idag, haha som om jag inte gör det varje dag? jo, men jag tänkte mg en annan färg idag.. blodrött, som dock inte syns att det är för min kamera är så bra och den ser helt vanlig röd ut. iallfall är det blodrött och jag känner mig så fin i det haha var längesen jag hade det för det ena blodröda nagellacket är nästan slut så istället för att köpa en  ny snålar jag med den.. men jag borde köpa en ny för blodrött är ju så fint! ååhåh .

jag borde förresten ta kort på alla mina nagellack, så många olika röda finns det nog ingen som jag som jag.. hihi :) jag är lite nagellacksberoende eller nagellackoholic kanske! ja så måste det vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0