mitt



Allt detta vill jag ha! och jag tro jag ska beställa lite av att minsann, eftersom vi ska flytta vill ju jag ha mitt nya rum precis som jag vill ha att (såklart) precis emma! det kommer bli det finaste rummet. och därför lägger jag hellre ner extra pengar på inredning och saker jag tycker om än tex en emmaboda biljett där jag egentligen bara åker för att få vara med mina vänner. inte för att jag tycker om musiken.. så west coast riot får nog bli den enda festivalen för mig i sommar, jag tro jag kommer ha så mycket att göra och pyssla med endå så! det kan tyckas vara rätt så onödiga prylar, men jag älskar prylar åh fina saker. och gud vad jag längtar tills vi flyttar! det ska bli underbart. fast óm jag skulle beställa nu skulle jag bara beställa det jag behövde hehe eller behövde, nee men det jag vill ha mest nu, och det är flamingon, som jag tänkte placera ut någonstans i mitt rum himla fint med flamingosar åh. den är dessutom stor och en fin liten sak :) sen skulle jag nog beställa nagelfilen med cupcakes på, plåsterna med cupcakes, mobilsmycket glassen och kanske något mer roligt :) hihi

allt detta är från bästa och finaste sidan www.misssmith.se
(dom två första grejerna är öronhänger och dom tänkte jag att min lilla flicka skulle ha, om jag får någon någongång :D)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0