hemtenta

Ska nu börja skriva på Psykologihemtentan som ska vara inskickad senaste idag! det blir snabba puckar, men jag har hela dagen på mig.. får se vad som händer i helgen. bejb spelar match och så, usch fotbollen tar så mycket tid.. önskar vi bodde ihop, allt hade blivit så mycket lättare!

mitt hår är förrresten väldigt brunt nu, inte fint alls, behöver klippa till topparna lite och så vill jag färga, pierca mig och en massa.. men kan inte direkt sätta spiken på exakt vad jag vill. det är jobbigt när man inte vet vad man vill. men jag skriver väl ett inlägg eller två till senare kanske, det enda jag egentligen tänkte säga är att jag nu ska skriva min psykologihemtenta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0