hej DU!

helt plötsligt har jag fått 4-5 nya kommentarer sedan jag loggade in igår, åh så glad jag blev. men mest glad blev jag nog för att det tydligen är både killar och tjejer som följer min blogg. haha..

det är roligt. men eftersom jag vet att alla inte har bloglovin (som ni ser så är det 7 pers som följer mig med bloglovin) men då med tanke på att jag tycker bloglovin är jättejobbig och har istället bloggadresser sparade som mina favoriter så undrar jag klart vilka dom andra är ! ..

jag tänkte inte skriva något idag, för jag är så himla trött. men kan ju förståss inte slita mig!
jag skulle ha svenska prov idag men med tanke på att jag inte bara missade första bussen.. utan andra också (för att jag vilade mig extra länge och spelade lite spel på mobilen) så kom jag rätt så mycket försent till skolan. halva dagen. iförsig var dagen bara en timme lång, men ändå. så bestämde jag och läraren oss för att ta provet på torsdag. så kan jag förhoppningsvis få ett någorlunda okej betyg på provet, alltså MÅSTE JAG PLUGGA. det var det jag tänkte., jag måste måste måste faktiskt plugga inför provet denna gången, för nu har vi nog skjutit upp att 4 gånger, dock inte pga av att jag inte pluggat, det har varit andra grejer. men då har ju jag haft lite tur. ja jag vet dåligt dock att jag inte pluggat. men jag tänkte satsa på skolan nästa termin faktiskt, det har varit mycket hit och dit! men det ska det förhoppningsvis blir bättre på.

sen nu bara för att jag inte skulle skriva så mycket idag blev det himla långt istället.. jag brukar undra om folk har en såndär gräns att när dom ser att folk skriver merän 10 rader så hoppar dom över de inläggen. då undrar jag just om någon läst detta? haha -.

nej men därför delar jag upp att, för att det ska se mindre ut, inte lika jobbigt ;) hade jag tyckt iallfall.
har köpte studentpresent till systern idag med! fin fint. då var det problemet över.

snart kommer min baby och ska mysa lite (bättre sen än aldrig)

OCH DET SISTA HÖRNI, om det är något ni saknar här i bloggen eller vill typ att jag ska skriva mer om.. jag jag snackar väl mest om hur mina dagar ser ut, och det är inte så jäkla roligt jämt.. men jag kan klart skriva om annat. jag vet bara inte vad folk vill läsa? och folket som läser min blogg? och varför dom änns läser? för då borde väl något vara bra? annars kan man ju undrar varför ni fortsätter. men men som sagt, FORTSÄTT KOMMENTERA! jag blir så glad.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0