fredag

stack in till skolan i 2 timmar och hade bildlektion, hem igen och nu sitter jag här..
kan börja med att berätta när jag skulle till skolan imorse vid halv 9 så regnade det som in i h*lvete kan jag säga.. blev blöt även om jag hade parapyl, eller mest om benen iallfall.. när jag kom in till stan försökte jag fokusera på mig att komma fram till skolan så snabbt som möjligt och inte bli överkörd det resulterade i att jag gick rakt i en världsstor vattenpöl för att en bil släppte förbi mig och jag blev lite stressad, därmed hoppade jag försiktigt över vattenpölen, men kotta ben som man har och en stor vattenpöl, det kunde helt enkelt inte gå bra... när jag kom fram till skolan gick jag direkt in på toa och torkade av mina fötter haha och försökte så gott jag kunde göra min skor torra, för dom är i såntdär material haha fuskpäls eller vad ska man säga.. ja så dom sög åt sig en hel del vatten om man säger så.. dom har börjat pipa också. fint! att jag inte tänkte på att ta några skor som bara vattnet rinner av..

och jag bill påpeka att det lär fel att säga fuskpäls.. för jag menar har ni någonsin sett ett par ballerina i päls? haha nej men åh jag kan inte förklara det är leopard skor från hm helt enkelt och om ni inte förstår så får ni leva med det. haha

sitter som sagt i min säng nu och myser i myskläder, jag är dötrött.. känns som jag skulle kunna somna en stund nu.. bara min lilla bebis som fattas, ja just det!

imon den 22e maj, har jag och min sötnos 1,5 år tillsammans.
men eftersom vi har så dålig fantasi så vet inte vi riktigt vad vi ska göra för att fixa till med lite mysstämning. baby ska på spelning imon så det gör att jag blir ensam för jag kommer inte in (18årsgräns) ..:( så vi ska helt enkelt mysa idag istället.. något som har någon bra idé på vad man kan göra?  vi är i behov av hjälp om man säger så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0